Faceți căutări pe acest blog

marți, 7 martie 2023

 NEMULȚUMIRI SI SATISFACȚII

De regulă stau mai mult treaz decât adormit pentru simplul motiv că am o singura viață care trebuie trăită și o să dorm o eternitate.

Îmi place să vad răsăritul, să îmi savurez cafeaua amara, asortată cu o țigară nociva.

Mă bucură plăcerile mici ale vieții.

Faptul că îmi doream un telefon mai performant m-a făcut să trag următoarea concluzie: societatea actuală ne face să devenim sclavii propriilor nevoi închipuite și promovate ca placeri.

Oare de cate ori auziți următoarea fraza:

" VREAU/TREBUIE sa-mi schimb mașina, s-a învechit, are 7 ani.

Și totuși dacă mergi cu o mașină de 23 de ani vechime sau cu una de 3 ani, tot acolo ajungi, la destinație.

Nemulțumitului i se ia darul, zice o vorbă înțeleaptă, dar nu este așa. Facem tot ce ne stă în putință să ne satisfacem plăcerile, ne împrumutăm ( devenim sclavi sistemului bancar) și după aceea țipăm că avem datorii și nu știm cum să scăpăm de ele.

Timpul este cea mai prețioasă resursă din Univers. Daca am avea timp nelimitat, v-ați gandit cum ar fi? Adunam bani, acumulam resurse și în următoarea secunda putem sa ne pierdem vederea. Cum vi se pare? Să treci de la Logan MCV la Aston Martin și peste o juma' de ora sa vezi cu ochii doar întuneric și nimic mai mult.

De aceea, zic că ar fi momentul pentru o repozitionare a plăcerilor și pentru un dram de recunoștință către Proprietarul Universului care ne-a acceptat drept chiriași și să îi mai și mulțumim din când în când, dacă nu zilnic pentru răsărit și pentru ceașca de cafea sau ceai din față la momentul inceperii unei noi zile.

Nevoie nu este egal cu plăcere și VREAU nu este aceeași noțiune cu TREBUIE.

O seară frumoasă!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu